Kastamonu: GÖLKÖYLÜLER BULUŞUYOR
Kastamonu Gölköy Enstitüsü (sonrasında öğretmen okulu) öğrenimlilerin 28. Buluşması bu yıl 28 Haziran’da Kastamonu’da yapılacak.

11:00: Cumhuriyet Alanı’daki Atatürk Anıtı’na “çelenk” konulacak.
13:00: Müdür İsmail Safa Güner’in (1948-51) öne çıktığı “Gölköy’ün Öyküsü” “panel”i yapılacak.
16:00: Gölköy gezilecek.
19:00: Saatçiler Konağı’nda akşam yemeği.
29 Haziran’da Taşköprü Antik Kent Müzesi ve Pompoipolis Antik Kenti gezilecek.
Toplantıya Gölköy Enstitüsü 1952 Öğrenimli Olan HayatiTahsin Yılmaz da katılacak.
