Abana Belediyesi SATRANÇ TURNUVASI DÜZENLİYOR
Abana Belediyesi, Cumhuriyet‘in 97. yYıldönümü nedeniyle “satranç turnuvası“ düzenliyor.

Belediyenin duyurusu:
“Koronavirüs önlemleri kapsamında biraraya gelemediğimiz bugünlerde, belediye olarak Cumhuriyet Bayramımızı etkinliklerle kutlamak üzere 1. Online Satranç Turnuvası’nı düzenliyoruz. Tüm Türkiye’den satrançseverleri buluşturacak olan turnuvaya tüm sporcularımızın katılımını bekliyoruz.“
29 Ekim Perşembe günü saat 19.00’da başlayacak olan turnuvada birinciye 150, ikinciye 100, öteki 8 kişiye de 50’şer lira ödül verilecek.
Yarışma linki: https: //lichess.org/tournament/zxyTGvlb
Turnuvaya Katılım Şifresi: https://www.youtube.com/watch?v=jTIwgbbhaDU
