Abana: FENER ALAYI DÜZENLENDİ
19 Mayıs Atatürk’ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı etkinlikleri kapsamında Abana Belediye Başkanı Seda OYAR ve Abana Kaymakamı Hilal Buse Ünal’ın da katıldığı fener alayı yürüyüşü düzenlendi.

Yürüyüşün ardından, Abana Belediyesi’nce düzenlenen eğlence ve yarışma etkinlikleri yapıldı.
Sonrasında “hava fişeği” gösterisiyle 19 Mayıs kutlamaları sonlandı.
(Fotoğraf ErhanYILMAZ)
