Abana’ya
EBE, HEMŞİRE VE SAĞLIK MEMURU

<center> Abana’ya </center><center><font color=’blue’> EBE, HEMŞİRE VE SAĞLIK MEMURU </font></center>

Sağlık Bakanlığı, 2025 yılı “sözleşmeli personel alımı” kapsamında Kastamonu’ya toplam “191 yeni sağlık personeli kadrosu” açıldığını açıkladı.

Abana toplum Sağlık Merkezi’ne bir ebeyle bir hemşire; Abana Devlet Hastanesi’ne de bir sağlık memuru geliyor.

(Bu haber “taskoprupostasi.com”dan derlendi)

Etiketler