Boyabat:
2 AYI YAVRUSU KORUMADA

<center> Boyabat: </center><center><font color=’blue’>2 AYI YAVRUSU KORUMADA </font></center>

Boyabat’ta bir çiftçi, ormanlık alanda 2 ayı yavrusu buldu.

Tarım ve Orman Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar Sinop 10. Bölge Müdürlüğü baytarları, 2 ayı yavrusunu sütle besledi.

Yavruların annelerinin olmadığını ve “bitkin” olduklarını gören ekipler, 2 aylık 2 ayı yavrusunu Sarıkum Yaban Hayatı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezi’ne götürdü.

Yavrular daha sonra Zonguldak‘taki hayvanat bahçesine yollandı.

(Bu haber “haberler.com”dan derlendi)

 

Etiketler