Boyabat: 2 AYI YAVRUSU KORUMADA
Boyabat’ta bir çiftçi, ormanlık alanda 2 ayı yavrusu buldu.

Tarım ve Orman Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar Sinop 10. Bölge Müdürlüğü baytarları, 2 ayı yavrusunu sütle besledi.
Yavruların annelerinin olmadığını ve “bitkin” olduklarını gören ekipler, 2 aylık 2 ayı yavrusunu Sarıkum Yaban Hayatı Kurtarma ve Rehabilitasyon Merkezi’ne götürdü.
Yavrular daha sonra Zonguldak‘taki hayvanat bahçesine yollandı.
(Bu haber “haberler.com”dan derlendi)
