Boyabat: YAVRU AYI GÖRÜNTÜLENDİ
Sinop-Boyabat eski yolu üzerindeki Bürnük’te, ormandan yol kıyısına gelen bir yavru ayı, cep telefonuyla görüntüledi.

Ormanda annesini yitirdiği düşünülen yavru ayı yol kıyısında bir süre bağırdı.
Yavru ayı, bir süre sonra ormana girerek gözden kayboldu.
(Bu haber “vitrinhaber.com”dan derlendi)
