Sinop: 101 BALON GÖKYÜZÜYLE BULUŞTU
Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin (TBMM) açılışının 101. Yıldönümü ve 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle Sinop İl Milli Eğitim Müdürlüğü‘nce Gazi Mustafa Kemal İlkokulu bahçesinde balon uçurma şenliği düzenlendi.

Türk bayrağının renklerinden oluşan kırmızı-beyaz 101 balon, Sinop Valisi Erol Karaömeroğlu ve İl Milli Eğitim Müdürü Ercan Yıldız‘ın da katılımlarıyla “Gazi Meclis“ için gökyüzüne bırakıldı.
Vali Erol Karaömeroğlu, “Gazi Meclis’in kuruluşun 101. Yılı nedeniyle çocuklarımızla birlikte 101 balonu gökyüzüne bırakmak istedik ve balonları çocuklarımızla birlikte gökyüzüne bıraktık. Tüm çocuklarımızın Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı’nı kutluyorum” dedi.
