Sinop: KAÇAK 5 KULÜBE YIKTIRILDI
Sinop Merkez, Bülent Ecevit Caddesi’nde “kaçak” olarak yapıldığı saptanan 5 kulübe, yargı sürecinin tamamlanmasının ardından yıktırıldı.

Sinop Belediyesi ekipleri, belirtilen bölgeye gelerek yıkım çalışmalarını başlattı.
Güvenlik önlemlerinin üst düzeye çıkarıldığı yıkım sırasında, geçişlerin çift yönlü olarak kapatıldığı belirtildi.
Yıkım işlemi sorunsuz olarak tamamlandı.
(Bu haber ”haber57.com.tr”den derlendi)
