Sinop:
‘NÜKLEER’ KARŞITI ‘MİTİNG’

<center> Sinop: </center><center><font color=’blue’>‘NÜKLEER’ KARŞITI ‘MİTİNG’  </font></center>

Sinop’ta Nükleer Karşıtı Platform (NKP) öncülüğünde, dün (Çernobil yıkımının 39’uncu yıl dönümü olan 26 Nisan’da) miting düzenlendi.

Geçtiğimiz günlerde nükleer santral alanında biraraya gelen bilirkişi kurulu, ÇED raporunda belirtilenleri yerinde incelemişti.

Katılımcılar, saat 11:00’de Eski Otogar karşısındaki Diyojen Anıtı yanında toplanarak, Uğur Mumcu Alanı‘na yürüdü.

Ellerindeki “pankart”larla yürüyüş yapanlar, Sinop’un doğal güzelliklerinin korunmasını vurgulayan “slogan”lar attı.

Düzenlenen yürüyüşe sivil toplum kuruluşları, çevre örgütleri ve çok sayıda Sinoplu katıldı.

(Bu haber “vitrinhaber.com”dan derlendi)

Etiketler