Sinop:
OTOMOBİL DENİZE UÇTU

<center> Sinop: </center><center><font color=’blue’> OTOMOBİL DENİZE UÇTU </font></center>

Sinop İl Merkezi’nde sürücüsünün el frenini çekmediği bir otomobil denize uçtu.

Dün akşam (31 Mayıs) 22.30 sıralarında Sinop Merkez, Gelincik Mahallesi, Babacan Yolu üzerindeki Mobil Plajı yakınlarında “park” durumundaki  bir otomobil, el freni çekilmediği için kayarak denize uçtu.

Araç çekici ile düştüğü yerden kaldırıldı.

(Bu haber “vitrinhaber.com”dan derlendi)

Etiketler