Sinop: OTOMOBİL DENİZE UÇTU
Sinop İl Merkezi’nde sürücüsünün el frenini çekmediği bir otomobil denize uçtu.

Dün akşam (31 Mayıs) 22.30 sıralarında Sinop Merkez, Gelincik Mahallesi, Babacan Yolu üzerindeki Mobil Plajı yakınlarında “park” durumundaki bir otomobil, el freni çekilmediği için kayarak denize uçtu.
Araç çekici ile düştüğü yerden kaldırıldı.
(Bu haber “vitrinhaber.com”dan derlendi)
