Boyabat:
YÜZME HAVUZU AÇILDI

<center> Boyabat: </center><center><font color=’blue’> YÜZME HAVUZU AÇILDI </font></center>

Boyabat’ta yenilenen “yarı olimpik yüzme havuzu” açıldı.

İlçe Gençlik ve Spor İlçe Müdürü Faruk Erdem:

“Müdürlüğümüz buranın hizmetiyle ilgili tüm hazırlıkları tamamlayarak yüzücülerimize kapılarını açtı. Havuzun elektrik, ısıtma, ve altyapısı, tüm çalışmalar sıfırdan yapıldı, yenilendi. Yenilenmeyen tek bir musluk, tek bir pompa kalmadı. Tüm bu hizmetlerin yapımında bize yardımcı olan Sayın Vekilimiz Nazım Maviş‘e, ilçe kaymakamımıza, il müdürümüze ve katkı sunan devlet büyüklerimize teşekkür ediyorum.”

“İlk etapta salı, perşembe ve cumartesi günleri kadınlara; çarşamba, cuma ve pazar günleri erkeklere olmak üzere hizmet vereceğiz. Sabah saat 10.00’da başlayan hizmetimiz günde 5 seans olmak üzere gece 21.30’a kadar devam edecek.”

(Bu haber “sondakika.com”dan derlendi)

Etiketler