İnebolu: OKUL BAHÇELERİ OTOPARK OLACAK
İnebolu Belediyesi’nden yapılan açıklamaya gövre, Belediye Başkanı Engin Uzuner’in girişimleri, kaymakamlığın onayıyla, İnebolu’da kimi okul bahçelerinin yaz sezonu boyunca otopark alanı olarak kullanılacak.

OTOPARK OLARAK KULLANILACAK OKULLAR:
Atatürk Ortaokulu
Anadolu Lisesi
Mustafa Şerbetçi İlkokulu
Piri Reis MTAL
Hüseyin Avni İlkokulu
(Bu haber “facebook.com/YeniIneboluGazetesi”nden derlendi)
