Taşköprü:
2.000 KİŞİYE ‘AŞURE’

<center> Taşköprü:  </center><center><font color=’blue’>2.000 KİŞİYE ‘AŞURE’  </font></center>

Taşköprü’de, “Muharrem Ayı” nedeniyle Cumhuriyet Alanı’nda 2.000 kişiye aşure sunuldu.

Etkinliğe yoğun ilgi gösterildi.

Taşköprü Belediye Başkanı Hüseyin Arslan, Muharrem Ayı’nın paylaşma kültürünü güçlendiren önemli bir dönem olduğunu belirterek, ilçede birlik ve beraberliği artıran gelenekleri yaşatmayı sürdüreceklerini bildirdi.

(Bu haber “taskoprupostasi.com”dan derlendi)

Etiketler