Abana-Bozkurt: ATIKSU ARITMA ‘İHALE’Sİ TAMAM
Abana ve Bozkurt belediyelerrinin ortaklaşa yapacağı Atıksu Arıtma Tesisi projesinde eksiltme (ihale) süreci tamamlandı.

İller Bankası Genel Müdürlüğü’nde yapılan eksiltmede, yüklenici ile sözleşme imzalandı.
İşin süresi 120 gün olup projenin onaylanmasının ardından yapım aşamasına geçilecek.
(Bu haber “facebook.com/abanabld”nden derlendi)
