Sinop-Saraydüzü: 46 LEYLEK YAVRUSU HALKALANDI
Sinop‘un Saraydüzü İlçesi’ndeki Cuma Ovası‘nda bu yıl yumurtadan çıkan 46 leylek yavrusu, sağlık denetimlerinin ardından halkalandı.

5 yıl önce uygulamaya konulan ‘Cuma Ovası’nda Leylek Popülasyonu Projesi‘ sürüyor.
Proje yürütücüsü Sinop Üniversitesi Eğitim Fakültesi Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü Öğretim Üyesi Doç Dr Evrim Sönmez, 5 yılda ovada halkaladıkları leylek yavrusu sayısının 323‘e ulaştığını söyledi.
Saraydüzü Leylek Şenliği, Cumaovası‘nda bugün (20 Haziran) başlıyor.
(Bu haber “vitrinhaber.com”dan derlendi)
